STORT leende på mina läppar.

Ja, dagarna dem svänger häftigt, men som alltid när man varit hos psykologen som får man alltid en chans att rentvå sina tankar, känslor och humör, det e att man e ren när man går därifrån, man blir alltid mer stadgad, lugn, glad och tankarna samlas och man kan börja koncentrera sig på nuet.

Som  nu min psykolog dem senaste gånger har påstått att hon e klok idag fick jag med höra att jag va det, ja hon e väldigt klok, hon tänker på samma sät som jag, fast hon formulerar fram det bättre en jag. . .

Och tänker vi inte på samma sätt så får hon alltid mig att förstå henens tankegång och som alltid många ggr e lösningen på mina problem, hon får mig att tänka klarare och ibland ur ett annat perspektiv, hon lyckas alltid nå fram till mig och trycka på en del knappar som får mig att tänka klarare och klokare på olika situtioner, beteende och mkt mer.

Ja, det har varit lite utav en stressig morgon med många bollar i luften, och som det stod i min horoskopbok
så har oxen ibland svårt med detta och det slutar ofta i kaus, men jag har tänkt på det och vad som stod att man kunde göra eller mer eller mindre att stanna upp och tänka till en gång extra osv. . .

Efter psykolgen så va det tags att ta medicin och lämna medicin, sen rask takt ner till stan där pappsen väntade på mig, in i aboteket hämta ut mer medicin, gå till sos och lämna kvitto på det, åka till framsteget, göra prov, fick ett fel, så nästan full pott :D skönt avslut på veckan där på framsteget, promenad tillbaka till syd, i väntan på en sjuksköterska byte jag några ord med martina, sen lämna in medicinen , sen hem, och nu väl hemma, ska jag ta en lugn stund här ett tag.

Sen blir det av att:

*diska

*röja upp lite här hemma (eftersom tankarna har varit nån helt annanstans i stort sett hela veckan så har det även lyckas bli oordning här hemma, kläder lite var stan , i soffan på golvet i  sängen, skor  utspridda i halen, reklam hög på hall bordet, stor hög med diskt, kladd på bord både i v-rum och köket,obäddad säng, papper lite här och var, skolmatiral med. ja det ser inte riktigt välstädat ut så att säga. . . Idag blir det uppblock av allt, imorn måste jag fan ta och damsuga , skrubba badrummet och damma. . .

*ev ta mig en promenad,

*kolla igenom matte avsnitten geometri och statestik,

*planera upp plugg till för helgen och veckan som kommer.

De va de , de så länge !

Ha en trevlig fredag, återkommer med dagens bild senare som jag lovat nu i två dar. . .

Kram så länge !

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0