Söndags seg . . .

Ja hej på er alla, idag e man då allt uppe tidigt, det kommer nog bli en lång och trög dag känns det som, usch, usch, usch. . . Hatar när dagarna går trögt fram. . .

Längtar till den nya veckan, men har lite ångest inför den, det e mkt som ska göras, e lite rädd om jag kommer lyckas eller ej. . . Jag ser det lite som att mitt psyke, tålamod och ork kommer sättas på prov lite nu, , , Har rätt svårt för press i nuläget, men ska försöka ta det lugnt, ta en sak i taget, om jag lyckas med det ska nog allt gå vägen. . .  Det ska bli spännande och se när veckan närmar sig sitt slut, ska bli spännande och se vilket resultat jag kommer att landa på !

Men ska inte tänka så mkt på det, nu e det söndag och det e en väldigt grå och mörk söndag i dag, vilket få mig att känna att orka plugga idag ! men det ska jag, vädret ska inte få vara nåt hinder, heller inte för någon promenad. . .

Dagens sysslor bli, att snart äta frukost, se lite på nyhetsmorgon, ta sig en promenad med mp3, hem plugga matte. . .

Hoppas ni alla får en mysig söndag !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0