Söndags morgonen !

God morgon på er allesammans, idag e man uppe tidigt igen, hehe, konstigt jag vaknade av mig sjäv innan klockan ringde vilket va innan 06.45, fast jag låg och drog mig till nu och nu e den 07.38. . .

Det e skönt att vara uppe tidigt faktiskt, man hinner med så mkt, speciellt när man har en del på göra listan.

Morgonens sysselgöra kommer bli :

*Äta fruksot.

*Gör sig i ordning.

*Promenera med min kära mp3.

*Hem, Städa, ordentlig städning ska det bli, damma, dammsuga, skura golven, skrubba badrum, ska med ta en skrubbning i köket, på kakel, spis ugn, och en del bänkytor kring spisen, det blir ju en del fett lager speciellt mkt när man heller inte har någon fläkt. . .

Ja detta kommer ta sig en tid, e nog inte klar före lunch iallafall.

Och efter städningen återstår det att:

*Äta lunch

*Ta sig en vilopaus, sitta lite på nätet

*Sen återstår det att påbörja matte sidorna geometri.

*Mys i soffan med serier, ev sällskap av jenny . . .

Känslo mässigt så känns det bra idag, känns skönt att vara uppe på bena igen, ta en ny dag och nya tag i rätt riktining :)

Ha en bra morgon och förmiddag så återkommer jag nog snart igen med eventuella roliga skvaller :P !


Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Bruka du ta med blogginlägg till psykologen. Det trodde inte jag. Men ett ganska smart sätt om man inte har lust att prata.

2009-12-13 @ 10:55:51
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0