Söndagen i helhet !

Hej på er allesammans, ja dagen har gått undan, och jag har fått mkt gjort, men stödningen hoppade jag över, efter morgon promenaden, vart jag jätte trött, hade jätte ont i halsen, snorig och kände mig jätte hängig, så jag la mig klockan va då halv ti sov till halv 1, sen va allt bra igen, kände mig pigg och alert och längre inte hängig eller snorig men fortfarande ont i halsen, hoppas inte det e influensa på gång :(. . .

Efter jag sovit en stund, åt jag lunch och diskade, sen satte jag igång med att plugga matte (geometri), det gick jätte bra, en så länge iallafall, efter pluggandet blev det att tillaga lite mat, lax potatis och sås. jätte gott va det, och nu hänger jag framför tv, ser på one tree hill just nu, få se om jag fortsätter se på gissip girl känner inte något direkt sug till det. om det inte bli att titta på det så blir det att kolla om nåt nytt avsnitt av guds tre flickor har kommit om inte det har kommit nåt nytt avsnitt så blir det att ev plugga eller lägga sig tidigt, har tagit min medicin nyss och börjar känna mig trött redan. . .

Ja de e vad som har hänt hittils idag, skriver kanske några rader senare om det inte blir så att jag somnar in snart.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0