Negativ dag idag !

Jaaaaaaaaaaag har inte tid med sådana dagar, usch fy och blhäää på dem ! Ja som ni kanske "hör" så e jag allt irriterad idag, gick inge vidare på provet geometri, va väl väntat, men trodde faktiskt att ett g skule jag kunna skrapa ihop men icke. . .

Läraren tyckte att det kanske behövde ett litet ihop av honom , så imorn ska vi gå igenom ekvation, grundligt. . .

Det e bara att börja om känns det som, det får väl bli så. . . !

Känns inge kul, men det e bara att bita ihop och hålla ut, ska inte gräva ner mig det kommer jag jue ingen vart hur gärna en man vill de så. . . Ja det känns surt med att det e så kort tid nu med innan "lovet" kommer, så hinner nog bara avklara en del av matten eller det blir ju del 2 iallafall, det blir väl att plugga och plugga och plugga på ekvation denna vecka. tills det fan sitter och blir över. . .

om jag får det avklarat denna vecka tror inte det men OM , så ska jag plugga, plugga plugga geometri och försöka skriva prov på det nästa vecka. då har jag iallafall tre avklarade prov i matten, det får bli mitt sista delmål i matten för detta år. . .

Engelskaprov skriver jag sen på fredag, då e den klar ialalfall, den nivån så att säga. . .

Ja, jag ska försöka samla krafter och ork sen sätta mig ner med ekvationen ! Hålla tummarna, för det kommer det verkligen beövas, inte att jag ska förstå mig på det utan mer att ork, kraft och tålamod ska komma fram ur mitt innersta !

Ha de bäst med er alla läsare !

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0