Nedstämd idag !

Ja idag har det inte riktigt varit min dag, va trött i morse, orkade egentligen inte gå upp men så "hörde" jag psykologens röst, att det e ju det här du ska kämpa för just nu tänk inte på innehållet, gå upp ! och gå iväg ! och sen hur mkt du presterar spelar ingen roll, bara du tar dig upp och tar dig ditt så har du ändå ett plus i kanten på det även om pluggandet inte går som du vill. . . Så lite stolt e jag iallafall, men det gick så där att räkna ekvation börjar närma mig slutet och det bli lite svårare och sen måste man jue ha olika tänke får olika ekvationer det e där skon klämmer mest att hålla koll på vilket räknasätt man ska använda för denna ekvation, men det gick lite framåt iallafall ska gå igenom dem en gång till idag ochsen fortsätta vidare med kapitlet har några lätta sidor framför mig efter dessa jobbiga tal jag nu på förmiddagen har tragglat mig igenom, så det känns skönt så här innan man ska sätta sig ner, men sen kommer det lite svårare uppgifter mot slutet, om jag sen hinner med ska jag göra blandade uppgifter och sen utgå ifrån det va jag behöver träna mer på har det däremot gått bra ska jag nog ta och skriva provet imorn eller på fredag ! Vi får seee !

Nu är jag iallafall hemkommen, har vilat ett slag, ska nu ta och äta, ev diska, sen sätta mig och plugga och plugga och plugga !

Det va allt hittils !

Ha en fortsatt bra dag ! återkommer nog lite senare med några rader !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0