Morning Morning

Idag e det en bra dag, lite trött men va fan vem e inte det den här tiden på morgonen hehe !, Kul med att kusinen e här, va så mysigt att gå upp lite före fixa mig och dona lite, sen gå och väcka henne, hon e så söööt. ååååh vad jag vill ha barn mitt i allt. . . Så mysigt så. . .

Hon fixar sig nu, sen ska vi äta frulle, sen dra iväg till nuevo, jag sitter där idag för det va okey för hon på nuevo att ta med sig henne, det blir dock ingen lång stund, måste ju tänka på kusinen, vi ska sen vid lunch traska ner till stan och traska runt där, ska köpa en julklapp till henne med, sen hoppas jag alex kommer ner också :)

Ja, det e vad som händer dem närmaste timmarna, och ja vet, jag lovade att lägga upp bilder igår men va himelskt trött igår kväll, men jag lvoar idag ska jag ! hehe

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0