Lördag förmiddag !

Hej på er allesammans, nu har lilla emelie vaknat till liv, och hon vet inte alls vad hon ska göra idag, hon e trött, utmattad och lite nedstämd, men det lockar iallafall inte att ligga och mysa i sängen hela dagen. . .

Det va en tuff dag igår, jag trodde jag hade möte med psykologen men vi hade jue bytt möte till på måndag istället, men det gjorde iallafall inget, för jag trasade inte ditt i onödan för jag skulle i samma veva med ta antabus och hämta medicin. . .

Efter det så trasade jag till nuevo, i denna enorma kyla :( det e för kallt nu istället, tycker det kan hållan mellan 3-5 minus oc sen sol på det, det skulle vara kanon. . . På framsteget skrev jag geometri prov, fick g på detta, inte så nöjd men skönt att få g, för det visar ju att jag förstår prencipen iallafall och grunderna. . .

Efter det traskade jag förbi vägen och byte några ord med han önskade god jul och bokade in mig på ett uppföljningsmöte, efter det blev det att gå i snabb takt till torget för att möta upp jenny, mina pengar hade inte kommit så vi gick och trasade runt babblade en massa så man nästan blev tonlös, hehe :P men inga pengar kom klockan tre så då gav vi upp detta, hon mötte upp sin pohkvän och jag trasade hemåt, vilade lite innan pappa skulle komma hämta mig, när han väl kom åkte vi hem till han åt middag såg ny film av wallander, sen bar det hem och då ramlade jag ner i sängen, men hade sådan huvudvärk så det gick inte att somna på ett par timmar , somnade väl runt halv elva snåret. . .

Det va skönt att sova länge i dag måste jag säga, skönt att bara ta det lugnt sen när man gick upp. . . !

Ja eftersom det har blivit en sån himla kyla så e pappa snäll nu att köpa mig ett skidställ så att jag kan gå till framsteget fram och tillbaka utan att frysa häcken av mig, dels så kommer man ju kunna ta sina vanliga promenader nu med, men jag vet inte om jag orkar gå ner på stan idag, få se. . . vill iallafall göra nåt denna dag, om jag nu köper skidstälet så kommer jag jue kunna ta mig en lång promenad och det skulle vara jätte skönt faktiskt. . . Ja som sagt det återstår att se hur denna dag blir. . .

Med detta så avslutar jag detta så länge, och jag önskar er alla läsare en mkt trevlig dag !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0