Känner mig bakis !

Men det e det sista jag e, det va nog för att jag satt upe så länge igår, satt och såg tio avsnitt av riverside, en riktigt bra serie, kul att dem blandar det med andra avenyn med, hehe !

nu återstår 4 avsnitt som jag ska försöka ta oc se på ikväll efter allt pluggande med eng, vill inte, orkar inte, men det ska göras , så att jag blir klar med den boken någon gång, hoppas tålamodet till det kommer, för nu känner jag inte alls för att sätta mig ner och plugga, men ska ta en promenad snart det kanske får en lite piggare, Hoppas , hoppas , hoppas !

Ja, annars så händer det inte så mkt mer idag, inte vad jag vet iallafall.

Ha de bäst så länge så återkommer jag senare.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0