Jahaja !

Och ett litet suck därefter, somnade väldigt tidigt igår, strax efter 19, va trött men inte så trött, hade så skum känsla inombord, lite av hopplöshet som gjorde att jag inte orkade nåt inte ens att se på serierna som gick, kände mig så konstig, så jag släkte ner och la mig, det lite svårt att somna men efternån halv timme sov jag som en stock, fast vaknade till flertal ggr, först runt 21, sen strax efter tolv sen två ggr till under natten och nu runt 5 kände att orken att ligga kvar fanns inte så jag gick upp, har nyss tagit en kaffe och cigg och nu sitter jag här. . .

Det kommer bli en lååång dag ida, inge kul alls, hatar långa, tröga och sega dagar sen sen kommer det säkert vara mulet och grått så att man blir ännu mer "deppigare", men hoppas den rullar på iallafall.

Så vad ska jag göra idag då !?

Jo jag ska snart äta fruksot, duscha ta en cigg, plugga lite matte, hoppas det går bra så att jag kan skriva prov på det !

Om jag lyckas göra bra ifrån mig på provet , så blir det att traggla mig igenom sidorna i kapitlet statestik. . .

Mellan pluggandet blir det nog nån promenad, ska försöka att med få i mig både lunch och middag idag plus kvällmacka, börjar känna att magen vill ha mat, det har varit lite trögt nu igen att få i sig ordentligt med mat, det kanske e det som gör att jag har den här konstiga känsla inombords ? vet inte, det måste nästan vara det får det finns inget annat som jag kan komma på nu som ska åstadkomma denna konstiga känsla. . .

Jo kanska för att jag inte träffat vännerna, har ju varit själv hela helgen, så det har jue inte blivit så mkt sagt hur min mun, jag kanske behöver ventileras lite hehe ! Ja man kanske iallafall ska ta och ringa och prata med någon idag, se om de thjälper. . . 

Ja men det som återstår nu, äta fruksot, duscha plugga, iväg till nuevo och förhoppningvis skriva prov, hem, äta lunch, plugga, promenera, hem ta en lugn stund, plugga, äta middag, plugga igen sen blir det nog tv-dags om jag inte e för trött. . .

Ha en jätte bra dag allesammans !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0