Ingen bra start på denna vecka !

Ne, det va jue inte det. har sovit jätte dåligt, drömt en massa konstiga drömmar, vaknat upp flera ggr, haft så ont i magen, mensvärk, en fruktansvärt mensvärk, och inte nog med det, innan jag somnade in, så kom alla tankar, tankar på att jag kommer aldrig bli nåt, orken att tänka posetivt bara rann av mig, tårarna ran, allt som har hänt, det e så fruktansvärt, men igår önskade jag att det verkligen hade hänt, trårar för att jag inte lyckades kom, tårar för att jag inte lyckades ta mitt liv. . . Jag vet nu en gång för alla vad det e som orsakar dessa tankar, just nu iallafall, det e så fort mensen kommer, då kommer dessa tankar att jag e värdelös, värdelös för att jag gjort som jag gjort, värdelös för att jag valt bort visa från mitt liv, värdelös för hur jag betett mig under fyllan mot alla nära kära, så som jag skrikit hotat, och nästan slagit.

Det e väldigt tugnt att bära mig sig detta förflutna, och när jag tänker på det känns det som om jag aldrig kommer kunna leva vidare, leva vidare och ändra på mig, ändra på mig till en bättre människa, just nu e jag långt ifrn det mål, även om vissa saker har fallit på plats så finns detta beteende inom mig, det känns som om det aldrig kommer försvinna, usch vill inte se tillbaka på hur jag varit, varför varför, jag har varit en hemsk person. . .

Så nu när mensen kommer, det har hent nu för tredje gånen denna höst . . . så kommer dessa tankar, men nåt jag inte ska göra är att stänga mig inne och bara ligga och grubbla. jag försov mig denna dag, men ska snart ta och promenra till framsteget iallafall, om jag verkligen vill förändras så måste jag kämpa emot mina tankar , det e ialalfall allt jag kan göra just nu i nuläget, tänka förbi dem, sen när man börjar lyckas med det mer och mer, börja prata om det, prata om hur jag känner mig och sen börja tänka om för ett nytt beteende. . .

Ja, ne nog prat om det, nu ska jag göra iordning mig snabbt och traska till framsteget. . .

Återkommer senare, med posetiva eller negativa tankar, det visar sig. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0