Härlig, vit & lagom kylig onsdag !

Hej på er allesammans, ja idag va det allt trögt att komma upp, gick och la mig lite försent. men upp kom jag iallafall, och nästan i tid kom jag lite över 9 har nu suttit där från 9- halv 12, sen traskade jag ner till nuevo, och svarade på nån blankett, sen frågade dem med om jag ville ställa upp på en intervju åt några som läser beteende vetenskap, självklart, ska bli kul !

Sen efter det va det bara att traska hemåt, och nu sitter jag här och skriver, har nyss med kollat in fb. Ja det har gått bra idag och plugga, ska ta det sista nu efter lunch. . . Jajjemen ni hör rätt emelie ska ta och äta lunch yaaay ! elosh till mig :P

Sen efter det så blir det att traggla mig igenom dem sissta sidorna av kap geometri, sen blir det att göra några blandade frågor, och beroende på hur det går med det om det går bra så nöjer jag mig med det e det något jag har lite svårare med så går jag tillbaka i kap och traggla det som jag inte kan tills jag kan det, om det nu går bra med alla blandade frågorna och om klockan inte har blivit så mkt så ska jag ta och gå igeom engelskan, så att jag ev kan skriva både geometri provet och engelska provet imorn :) men men det återstår och se hur allt går. . .

Meddelar senare ikväll.

Nu ska jag återgå till mitt, hoppas ni alla läsare har haft en bra dag hittils och så önskar jag er alla en fortsatt bra dag !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0