Frost e fint !

Denna förmiddagen har varit härlig, det va härigt att öppna fönstret och sätta sig och röka ohc dricka kaffe, medan solen låg lågt, halv blå vit himla och frost på mark, träd och bilarna, härligt kalla och frisk luft ute, då mår man som bäst :). . .

Det va med härligt att pälsa på sig en massa varma sköna kläder, lägger upp dagens bild av mig vi nästa blogginlägg orkar inte hålla på nu !

Det gick bra på framsteget, är snart klar med nivå 2 känns så härlgt, nu gäller det bara att plugga på alla ord och gramatik som hör till kapitlena, och sen skriva prov, e nog klar med engelskan denna vecka och med matten nästa vecka :) sen e jag klar med steg ett :D, yaaaaaaaaay. . . Sen nästa steg det kommer bli lite mer av en utmaning lite svårare engelska och matte, i like, det har hittils varit rätt lätt, fast ja samtidigt som det har varit lätt, så ska det ju med sitta och det gör det väl inte helt, men det e något som blir till en vardaglig lära, lära och repitera varje dag de jag gått igenom och det ja gska gå igenom :) Det blir nog bra i slutändan . . .

Ja det va denna förmiddag, nu återstår eftermiddagen med en massa plugg, både engelska ord i tal och skrift ska jag gå igenom, sen lite av matte vad jag behöver plugga på mer och mindre. . .

Sen avslutar jag denna dag med promenad , mat och diskning sen återstår valfri sysselgöra som jag ej en bestämt vad det ska bli !

Återkommer senare med mer info om denna dag !

Ha en trevlig första vinterdag !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0