Fast den började inte så bra :(

hej hej, ne dagen började sådär, gick på vägen och pratade lite, sen nuevo och pratade lite, sen upp till framsteg, fast där orkade jag inte sitta kvar så länge, satt nån halvtimme sen tog jag en promenad till stan sen tog jag bussen därifrån, bussen va sen somvanligt, trist, sen tog dem heller inga kontanter på bussen men det löste sig snabbt , dem tog kort :) väl hos mormor åt jag mat, såg lite tv, spelade spel och pratade en massa.

Sen hem kollade då igen hm katalogen, hittade en del :) . . .

Ja imorn är det en ny dag och nya tag, hoppas det blir bättre, har med min kusin här ikväll och ska sova över :) ska bli kul, och imorn ska hon med till framsteg, blir då att inte sitta kvar allt för länge.

Ha de fint !

Kramar

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej. Jag vet jag lovat ringa flera gånger. Men det har vart full ruljans till alla möjliga ställen över jul, plus jobb. Jag e helt slut nu. :/



Vore lugnt å skönt om man fick fira nyåret med dig, men då ska det väl igen springas iväg nånstans. :/ Jag har samtidigt i all denna julstress, funderat FRAM OCH TILLBAKA HELA TIDEN på skolan, sverige. Vad jag ska göra. Vad jag ska säga till dig. Hur min framtid kommer bli.. osv..



Det e ett viktigt beslut jag måste ta. Jag måste herre min tid BYTA LAND! Flytta. Plugga järnet och klara av detta att va ifrån min egen hemstad och egen släkt. Jag ha klarat det förut, fattar inte varför det tar emot nu. :/ Vill bo med dig. Vill ju plugga, vill skaffa utbildning. Men min motivation e lika med noll. Jag vet seriöst inte vad jag ska göra. Därför jag inte ringt antar jag.



Men jag ska ringa dig, när jag tagit det SVÅRA BESLUTET! Kram

2009-12-29 @ 00:45:55
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0