Ett kap till !

Sen e jag redo för prov, har gått igenom kap 7 och åtta orden, tar gramatiken sist för den kan jag ändå, men a färska upp minnet lite skadar jue inte ,

Har även kap 9 ord kvar att träffa på men det va inte alls många ord att plugga in , lägger upp resultat av de senare ikväll,

Ja jo man har då lite att göra efter man varit och handlat pappa kommer om en stun doch hämtar mig, sen bär det av till affären , inköpslistan e inte lång, det blir 20 st potatisar, en lök, mjölk och jusie.

Sen hemåt och laga mat, plugga, se på oskyldigt dömd om jag sen inte e allt för trött ska jag se på nyheter och kvälls öppet med ekdal.

Ja de e kvällens görasaker !

Ha en fin kväll allesammans,

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du bara pluggar å pluggar du. :) Vilket är jättebra. Men glöm ej att ta nån liten paus emellan. Dagarna bara rullar på. Snart har vi jul. :) Kram

2009-12-02 @ 23:22:49
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0