?

Kommer inte på någon passande rubrik till inlägget idag, för idag har jag egentligen inget speciellt och skriva, dagen har varit rätt enformlig, förutom att det va en gammal bekant som hörde av sig och vi kóm in på lite allvarligt snack , så jag nu fått på hjärnan. och trött e jag nu med, hoppas jag kommer orka se på oskyldigt dömd , för det kan man jue inte missa :D!

Till det blir det lite gott att mumsa. Ja annars så har det gått bra , är klar med kap geometri men jag känner mig inte så redo för prov vill gå igenom dem blandade uppgifterna och se vad jag e osäker på så att jag kan gå igenom det tills man kan det, men ja man få se vad som händer imorn, ska ju till nuevo på morgonen kanske hinner gå igenom ala blandade uppgifterna och det jag e osäker på om det nu e nåt jag e osäker på, och sen göra prov , det återstår att se, beror på hur länge jag orkar sitta där. . .

Annars så blir det helt klart att skriva det på fredag iallafall dels göra eng-prov då med. ska med försöka plugga lite i helgen så att jag ev kan göra ett prov på måndagen, men a det får vi se hur det blir med den saken, ananrs så blir det efter nästa helg att göra det provet.

Ja, jag har faktiskt inte så mkt mer att tillägga för idag. . .

Ha en riktigt mysig kväll allesammans  !

Kram

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Lycka till med proven. :) Plugga järnet nu...

2009-12-16 @ 20:59:42
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag hoppas du å Alex blir nära vänner som förut. Tycker Alex är en bra tjej. :) Saknar dig med. Jag jobbar i morgon klockan 12-21. Men kanske jag kan ringa dig efter jobbet? :) Annars måste jag ringa dig på fredag. Plugga hårt till proven nu, satsa all din tid på dem. :) Så kommer du vara nöjd sen när du får ut dem. Kram

2009-12-16 @ 23:25:26
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0