En trip till v-rås igen då !

Hej på er allesammans, ja idag va man uppe tidigt som vanligt men jag låg och drog mig fram till halv 10 sen va jag uppe på bena, men det tråkiga e att jag känner ingen lust för nåt mer en att ta mig en promenad sen se på riverside, men det ska inte hindra mig, ska snart ta å åka till v-rås med madde och hennes flicka julia, sen blir vi nog där några timmar, sen hem, hem till alex, ta en liten julfika babbla en massa skiit sen heeeem, hehe :) hem och mysa framför riverside och andra delen av filmen jag såg igår. . . sen sova !

Ja det e min dag idag, hehe, skriver ev några rader senare, ska iallafall lägga upp lite bilder.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0