En halvbra dag !

Ja, hela veckan har varit halvbra, men jag har gjort det jag ska så jag e nöjd, men längtar till att få bra inombords , för det göra jag inte just nu, det e spänt, ofokuserat, tillbaka dragen, inte riktigt närvarande !

Men jag försöker iallafall koncentrera mig, och det går halvbra framåt, har fastnat på två ställen i ekvationen som stör mig så mkt, vill så gärna förstå mig på jag gör det till en viss del, sen tar det stopp sen går det bra sen tar det stopp, ska traggla med det hela dagen idag med, hoppas det ger några framsteg, för skulle så gärna vilja göra bra ifrån mig på provet imorn så att jag har detta avklarat.

Håll tummarna allesammans, det behövs verkligen !

Ja det e det som kommer hända idag, är nyss hemkommen så jag ska ta mig en liten vilopaus och sen sätta igång.

Hoppas ni alla läsare har en bra dag iallafall ! ?

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0