Dålig på att skriva , ja vet !

Ja, det har varit lite skjärvigt med att skriva, har varit på så många olika håll hela veckan, en vilodag fick jag, tar en idag med innan det allvaret igen börjar, och orkar heller inte lägga upp några bilder idag, men imorn lovar jag att göra det, det ska bli så skönt att allt körs igång igen, man e så inrutad i sina rutiner nu och det känns alldeles för tidigt att bryta dem så här, men tur som handlade det bara om en veckan, det blir några dar där sen, torsdag till söndag, sen veckan efter det så blir det en dag ledigt sen är jag tillbaka igen, längtar så himla mkt tills imorn faktiskt, ska bli kanon sköntatt gå och lägga sig skapligt idag, gå upp tidigt imorn, gå iväg ditt, imorn blirdet heller inge prov skrivet, har inte haft någon orka till det, men ska försöka plugga på lite och skriva det på onsdag. . .

Ja, igår kunde jag verkligen inte somna, somnade inte först halv sju imorse, men vaknade skapligt iallafall runt 10 - 11 snoret gick ja upp. . .

Och varför jag inte kunde somna va för att jag hoppade över medicinen igår kom hem så sent , så som vid 22 ungefär, alldeles försent att ta den då, dels för att det dröjer några timmar innan den börjar värka sen om jag skulle tagit den så hade jag fortfarande sovit som en stock, eftersom den håler i sig i 12 timmar. så ne jag hoppade och bra va det, för att jag sovit bort den här dagen så hade hela veckan varit förstörd. Så jag gjorde ett bra beslut igår Stolt hehe :P !

Men det va kanon jobbigt att ligga vaken 6 timmar i sängen det va fan inge kul, men jag höll ut, börjar bli starkare på den fronten, inte mkt, ytterst lite, men det e på god väg framåt.

Ja och snart är det nytt år. . . ! Detta år har varit långt och mkt har skett i min personliga utveckling och sysselgöra.

Nästa år blir inte så hektiskt som jag trodde att det skulle bli, fick ju reda på att jag har två år på mig där jag går nu, så ska ta vara på de, ska inte slöa till ordentligt, men låta allt ta sin lilla tid, läsa på så allt sitter det jag håller på med. och det blir nog inge högskoleprov skrivet i vår, få se lite, men jag tror jag ska satsa på att skriva det till hösten. . . Men det är något som återstår att se...

Körkortet ska jag försöka ta mig tid till, nästa sommar försöka ta och klara det, det skulle vara pricket över i:t nästa år. . . En glädje jag skulle kunna leva länge på faktiskt, och en stor sten kommer falla från mina axlar den dagen jag klarar det !

Ja det e ett av mina delmål, dels att bli plugga upp till engelska A innan sommarn, matten den komemr ta tid känner jag, om det ska bli några bra resultat vil säga, och det vill jag jue, så det blir nog bara att läsa klart de sista kap och göra prov på dem i matte a , sen bara hålla på med matte B till sommarna. . .

Efter sommarna eller under sommarn, beroende hur dem har öppet, så blir det att plugga matte C ev engelska B få se. . . Men körkortet ska jag lägga mest tid på , på sommaren. . .

Ja det va det praktiska !

Sen till mig själv då, så ja, jag ska nu läsa två böcker jobba med uppgifter till en av böckerna, självkänsla handlar det om, och det e verkligen något jag behöver jobba fram. . .

Jag ska gå med i en grupp och diskutera och jobba med andra om den andra boken som jag nu håller på att läsa, livs gudien heter den, skit bra e den !

Jag ska jobba väldigt hårt med min kost. . .

Börja simma

Ev , börja en grup där man använder sig av att utrycka sina känslor i bild, det ska bli skit kul att pröva på det !

Ja det va nog allt vad jag kunde komma på, Jag har väldigt mkt att se fram emot, det e en sak som e klar, och det ska bara bli kul, längtar så. . . !

Det va länge sen man hade såna här stora mål att nå, mål som verkligen e betydelsefulla, känns helt underbart.

Det va nog allt hittils. kanske återkommer senare med några rader, ska nu iallafall sätta mig ner och nöta riverside :)

Ha de fint alla mina läsare.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0