Dagen vände till posetiv dag !

hej på er alla jo, dagen den vände efter en tids vila , jag samlade kraf, ork och tålamod och sen satte jag mig ner med ekvationen, det har gått väldigt bra, trögt men bra och jag har kommit en bit på vägen, dels underteckna jag det jag inte förstod tills imorn, det känns en lättnad inombords att ta tag i det här, grundligt och från början, jag ahr inte varit så seriös i mitt pluggande när det gäller matten har nog översaktat min förmåga, eller jag vet jue att jag kan om jag bara ger mig in i det men har inte tänkt så långt när det gäller matten för att sinnet har inte varit helt på topp till att börja iallafall, samma va jue med engelskan och se hur det går, skiiiit bra jue, topp poäng på dem hittils gjorda prov. . .

Men nu är jag igång och jag ska inte ge upp ska kämpa på grundligt, ska nog förlänga min tid varje dag, några timmar extra ska jag nog vara där, så att man direkt kan få hjälp när man behöver det . . . !

Känner mig posetiv laddad inför detta så det ska nog gå bra.

Ja och till nåt helt annat, klimatmötet i köpenhamn ! Ja tänk och vara obama, han har ju näst intill ödet och framtiden i sina händer inte bara han utan kina med, men va jag hörde snabbt i morse, så hade han tidigare sagt att ja, om dem andra stora länderna inte går med på förändringar så gör inte usa det heller, typ så, fiiii fan säger jag, jag trodde mer om honom, va fan spelar det för roll om andra inte gör det, usa har ju STOR makt, infytande, respekt, till och från iallafall, mkt på jorden , framtiden, ödet står under usas makt, val, och mer där till, tycker obama borde utnyttja det till fullo när det gäller denna fråga iallafall, men som sagt han er ej kommen i köpenhamn, vilket med ger förhoppningar på mkt , jag hoppas verkligen han kommer i där som en hälte- Om inte Varför inte !? Han kan bli "framtidens hjälte" vem vill inte det ?!

Ja det återstår att se, väntar ivrigt på hans inkommande !

Ja, det blev väldigt många timmar framför boken idag, hoppas det har satt sina spår ? ja, det återkommer jag till senare.

Nu ska jag bara njuta av att det e kväll, ska äta en rejäl försenad middag, duscha och sedan krypa ner i soffa och se lite tv innan det e dags att sova. . .

Ha en fortsatt bra kväll allesammans , återkommer senare med en bild iallafall ! hehe . . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0