Då va det freedag och helg är kommen !

Ja, det känns skönt att helgen är kommen faktiskt så som jag har slitit med ekvation hela veckan, gjorde prov idag, och det gick hyfsat får nog ett stark g närmare vg, det visar sig på måndag, min matte lärare va tvungen att gå iväg tidigare så att ja, känns surt att få vänta tills på måndag med att fira, hade varit klockrent med ett glädje avslut på denna vecka, fast det e väl inte heller nå fel att börja veckan bra :) !

Dagens sysselsättningar har varit, nummer ett psykologen, nummer två antabus hämtning och medicin hämtning.
nummer tre, framsteget, satt fram till halv 3 sen bar det hemåt, på vägen stannade jag till på ica nyfors, köpte ett nytt matteblock, lite gått till kvällen och sen lite behöva saker så som dusch tvål och deorant.

Väl hemkommen blev det att sitta en stund på nätet, vila, sen diska och laga mat, det blev stekt potatis i olivolja och vitlök till det blev det falukorv :) e så mätt nu mår lite illa :(, men jag har iallafall ätit, igår blev det dock ingen mat :( . . .

Och nu kvällen, ska snart se på sista avsnittet på morden, sen blir det IDOL, och eftersnack och sen sussa.

Det va nog allt hittils.

Ha en fortsatt bra kväll allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0