Bästa julklappen detta år !

Jajjemen, det kan man säga, jag och mina äldre syster pratades vid idag, och imorn ska vi ses :) jag e så glad att jag hoppar fram och tillbaka :P, eller hade velat det, men trött som jag alltid e så orkar jag inte, jag gör det inombords iallafall, det räknas väl ? ! hehe

Ja sen inte nog med det, har ev en gamal kärlek på G, vi ska ses nästa helg och sen får vi se om det blir nåt eller ej, just nu e det lite jobbigt, för man längtar så efter att få träffa han, och man tänker vajre minut på honom, skit jobbigt, ont i huvudet och trött blir man ! Men det e väl så det ska vara, inte vet jag hehe ! :P

Ja, det va ett tag sen sist kära läsare, men inte mkt har hent, det har varit lite fram och tillbaka med mitt mående, har mått lite si sådär, men det blev en riktigt mysig och rolig jul hemma hos pappa, sen hos farmor, och sen hos pappa. . .

Pappa och jag avslutade julen med en sväng på bio, göta kanal, den va fatkiskt rätt kul och bra, kanske inget jag skulle rekomendera men ja den va trevlig iallafall, ett och annat skratt fick man. . .

Och nu hemma igen, och det e JÄVLIGT skönt, jag har blivit lite utav den som trivs hemma bäst, blir jävligt konstig att sova borta och vara hemifrån länge, ne det e inte min starka sida, men kul och trevligt har jag haft denna fina vita och halvkalla julveckan, imorn blir det sista rycket, ska då med min äldre syster, systerdotter till mamma och fira den sista julen, sen till alex och ha lite sista jul mysigt, sen hem och vila, för på söndag då dra det igång som vanligt, plugga blir det då att pyssla med, engelska glosor och gramatik till dem sista kap.

Och ikväll ja då blir det att se lite på en kraminalare på svt 1 .

Ha en fortsatt bra kväll !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0