Tack till två vänner !

Hej på er allesammans, nu är jag här igen, hehe, ja denna dag har det blivit mycket skriva, det e så mkt inom mig som blommar upp i min grop som nu inte är så djup längre :)

Jag vill säga tack till er par riktigt fina vänner som jag funnit under min deprimerande tid.

Dessa två har verkligen först och främst funnits där på sitt egna lilla vis, dem har inte ungått mig verkligenheten och hör sen!. Dem har hela tiden sagt vad dem känner, tycker & tänker, dem har varit rak och ärlig mot mig, det har absolut inte varit något daltande från deras sida, vilket jag från början tog med storm och på helt fel sätt.

Jag kände mig som säkert 3 av mina vänner känt sig när jag med storm tog jennys "sätt att lösa saker och ting på, både för sig själv och med andra.
Jag kände mig till en början, påhoppad, anklagad och tyckte hon inte hade den rätten att hoppa på mig så. Men med tiden och annsos försvarande igentemot jenny så började jag inse och förstå att hon dels hade rätt i det hon sa, och sen förstå att det inte går och bli arg på en person som vill säga vad hon/han känner, tycker & tänker ! Denna person ska såklart få breda ut sig så, det är inte mer en rätt.

Det tog en bra tag innan jag själv kunde börja leva efter dessa prenciper, Ett par enkla sådana, som löser mkt om man har en annan person på andra sida som gör det.

Dessa personer är verkligen smarta, ärliga, rak på sin sak, undviker inte mkt och samtidigt, snälla , rara, roliga och mer därtill.

Dessa personer heter Jenny och Ann-Sofie. . . Och dem ska ha ett STORT tack för att dem varit delaktiga till en stor förändring i mitt liv.

Tusen Tack !

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh va gullig du är :) Det var fina ord från dig gumman. Att jag kunde göra en så stor påverkan på en person hade jag ingen aning om. Tack för att du finns också Emelie. jag har alltid sagt att hade jag inte haft dig när jag flytta hit så had ejag inte klarat mig så bra. Du är så bra på att peppa och ta hand om andra. Älskar dig Emelie för den du är. Massa kramar till dig.

2009-08-25 @ 19:13:51
URL: http://sweetjen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag håller med jenny var fina ord. :) Du är med en ärlig och snäll person. Alltid hjälpsam. Väntar med spänning tills du kommer till Finland och hälsar på mig. :) Kram

2009-08-25 @ 21:35:07
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0