Julias fördelsedag, En sväng på stan med lumpen danne, martina och hennes pojkvän, En trip till öland med pappa min :)

Halloj på er allesammans, hopas ni haft en lika bra helg som jag :), Fredagen började somvanligt med att ta antabus, lite senare en jag brukar kom inte upp till klockan tio som jag skulle, så jag hann heller inte med lite ärenden ner til stan som planerat, kom upp runt halv elva, såg då på våra bästa år, fixade mig för dagen, tog antabus sen bar det av till k-holm för att fira julia som fyllde 4 år, det blev ett fint och roligt kalas med, hon fick mkt fint så som kläder, cykel, pengar och av mig fick hon en apparat som man kunde göra egna krukor med, och den ville hon direkt börja leka med, och blev då lite tjurig då ingen kunde leka med henne. . .

Det blev dock ingen långt besök, det kändes som man kom och vände på direkten, men lite hann man med, för min del blev det en massa prat med mormor min, fika kaffe och tårta sen passade jag med på strax innan vi skulle åka att leka lite med julia vi invigde bland annat hennes nya cykel, han satt och jag tjusade på hehe, hoppas hon snart lär sig cykla utan stödkjul :) blir en kul syn de :)

Bilder från kalaset















Sen efter knappt två timmar bar det hem, jag slocknade som en stock direkt jag kom hem , sen vaknade jag runt 21.00 på kvällen , såg lite tv, sen la jag mig , men kunde inte alls somna så jag satt mig och spelade the sims, hela natten lång fram till 08.45 sen somnade jag , ja denna dag blev det inte många timmars sömn, vaknade upp sen av mig själv konstigt nog redan en halv timme innan klockan skulle ringa , 12.30, jag duschade , gjorde mig ordning för dagen sen bar det av ner på stan , där träffade jag lumpen danne vi gick och tittade lite i stånden, hittade en massa fint som jag ville handla , men det blev inte allt för mkt, ytterligare en ring till fingret en näs ring.

Sen kom martina och hennes pojkvän, vi handlade då mat jag och danne på spicy hot, och martina och hennes kille på corner, vi tog med oss maten och satte oss i stadspakren, sen tog vi en till runda bland stånden, hittade ytterligare en massa till som jag ville köpa men det blir av att shoppa loss lite på torsdag denna vecka med danne, vi planerade att då gå ner och shoppa lite sen ta en sväng i lite karuseller och lotterierna . . . Nu på torsdag blir det av.

Bilder från den mysiga dagen på stan med Martina, Danne hennes pojkvän och Lumpen danne !



















Ja efter martina och hennes pojkvän spelat lte på lotto osv gick vi till torget och satte oss, lite indiander spelade på torget mysigt mysigt, vi satt och snackade tog lite kort sen va klockan så mkt att det va dags att gå hem, ville hem och se en film, danne följde med sen kom sabine och robban en sväng över, ja det blev inte att titta så mkt på filmen, när väl sabine och robban kom så snackade vi en del, tittade på och hade roligt åt dennes och sabines och robbans hund, då de lekte och hade sig , så söta så :)

Det va med tänkt att det skulle bli av att lägga sig tidigt, efter danne, sabine oc robban hade åkt , duschade jag , packade de sista och gick och la mig runt halv elva men låg inte många minutrar innan jag gav upp sovande, satte med återigen och spelade sims , släckte ner runt halv ett , det blev heller inte mkt timmars sömn denna natt, skulle gått upp kl 4 men försov mig och kom inte upp först fem, men det gjorde inte pappa något för han va heller inte helt klart med packandet osv.

Sen bar det av till öland :) berättar mer om den imorn eller i övermorgonen för hinner inte det just nu, måste börja med maten. peter kommer snart på besök efter maten blir det en tur ner för att se på bio, baksmällan har vi siktat oss in på :).

kram på er alla så länge, lägger upp bilder på julias födelse dag, svängen på stan med danne , martina och hennes pojkvän och öland imorn eller i överimorgon.

Ha en bra kväll

kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Låter som du haft sköna och trevliga dagar. :) Ska bli spännande att få se fotona sen när du lägger upp dem. :) Såg en kommentar du hade skrivit under mina foton. Du har så rätt, jag e inte lycklig. :/ Döljer det bra å lossas vara glad på fotot, de e sant, du känner mig väl! Men just nu gör jag det bästa av situationen...har nyligen börjat jobba. Fokuserar min TID å ENERGI på jobbet nu. :) För jobba det vet jag att jag kan, bättre göra det då än att jag sitter å grubblar på en massa onödigt! Du borde med hitta ett jobb...bara för att få mera rutin i vardagen å mera pengar. Men det tar ju sin lilla tid att hitta jobb också. :) Men jag tror det vore bra för dig, man hinner liksom inte fundera så mycket på sig själv när man jobbar. Huvudsaken är ju endå att man trivs oavsett vad man gör. Hoppas du har de bra? kram

2009-08-12 @ 22:45:35
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ja, jag undrade om du mår bra. :) Det är viktigast, strunt samma då i jobb å sånt. Men dina ideer vad du ska göra i höst låter trevliga. :) Hoppas med du får din bok färdig, så du kan visa upp den för något förlag. Är skönt att höra att du har de bra.



Har suttit här och tänkt på dig och andra av mina vänner. Jag uppskattar verkligen att ni finns. :) Jag kom att tänka på hur du brukar vara, du vet sånna trevliga minnen, sådant som kännetecknar att DU e DU. Hehe. Eftersom vi bodde ihop ett halvår blev vi så nära vänner att vi som levde ihop som en person. Jag kunde känna av vad du kände, tänkte, när du blev lessen så såg jag det med. Jag tycker om dig som du är! :) Jättefin människa. Saknar dig massor. Bara längtar till i vinter när du kommer hit, då ska jag ta med dig ut å bjuda på finsk middag. ;) Kram

2009-08-14 @ 03:16:02
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0