Jag måste bara skriva av mig !

Hej på er allesammans.

Allt känns idag jobbigt, meningslöst, tråkigt. Tiden den bara går och det känns som jag aldrig får nåt gjort, nåt meningsfullt, det känns som jag aldrig kommer framåt, det känns som jag bara står stilla för jag måste hela tiden ta igen och ta igen och ta igen, speciellt när det gäller allt pluggandet, och sen tiden, den måste jag ta igen och ta igen och ta igen och då i synerhet när jag gör bort mig, "bråkar" med någon, som med nuförtiden när väldigt hårt på mig speciellt när det gäller min syster madde. En familjemedlem kan man inte bara gå vidare utan, en familjemedlem finns alltid kvar i livet, i tankarna, i minnet, vart man en kommer så minns man henne, så om det bara ska att vara att komma hem, ner på stan, ti stadsparken, alla lekparker vi varit i, när man träffar dem andra syskonen, mamma , mormor, det känns liksom tomt att hon inte är där, att vi nu alla syskon inte kan samlas hos mormor igen som vi gjort till en ny vana. Det känns förjävligt.

Det känns förjävligt att gå igenom detta, det e ett väldigt tungt ögonblick för mig, det gör så ont i mig och jag e fortfarande gråtfördig varje dag, varje dag jag kliver upp ur sängen, tom under natten kan jag vakna och fälla en tår, när jag sitter och pluggar, när jag lagar mat som hon och jag brukade äta, så fort jag dricker tea, det va nåt hon alltid gjorde när kvällen börja krypa sig in i staden. . . Vi har gjort så mkt, vi har upplevt så mkt tillsammans, vi har gråtit ihop, vi har varit arga på mamma ihop, hon speciellt har alltid funnits där, och det gör så ont i mig att jag inte kunde finas där för henne.

Det är tungt och jobbigt att försöka göra sin plikt då tankar och tårar alltid finns där. . . det är svårt att konsentrera sig, det e svårt att tänka klart, tänka posetivt, jag försöker det gör jag faktiskt något som jag inte brukar göra, förut har jag bara gett upp hoppet inom mig har jag vl det fortfarande men på utsida försöker jag göra det rätta.

Jag haaaaaaaaaaaar så mkt som ska göras denna helg , alldeles för mkt, och där lär jag mig aldrig, att ta en sak i taget, det viktigaste, ne då, jag ska både hinna med det viktigaste och var med på en del nöjen, om de e så att jag ska gå sömnlös eller gå väldigt väldigt tidigt för att hinna. Varför , varför ska jag ta till med så mkt på en och samma gång , det känns nästa som jag ibland lever som om det vore den sista dagen.

Ialla ska pina mig igenom denna helg, ska snart till psykologen, sen ner på stan oc träffa sabine, vi ska tralla runt lite där, sen hem se nån film och umgås, sen runt tolv i natt ska vi ner på stan och lyssna på nåt band, jag stannar nog inte kvar så länge, går nog hem till ett så att jag kommer i säng senast två.

Lördag: ska då gå upp klockan halv ått, sen runt åtta sätta mig ner och läsa en bok ta igen dem timmar jag missat vilket är 10 timmar, så det blir att läsa omkring 5-6 timmar, efter det ska jag börja med maten, ska bjuda pappa på middag sen efter det ska han iväg till baren och jobba, jag ska då kila ner på stan för att bowla och gå på bio med martina, hennes kille och lumpen danne. Sen bir det hem och sova av.

Söndag: då ska jag med upp halv åtta så att jag kan sätta igång och läsa klar boken vilket kommer ta omkring 4-5 timmar. efter det ska jag bara ta det lugnt se min serie ochsen sova tidigt.

På måndag: ja då ska hag sitta hela dagen och plugga matte , det e beräknat att jag ska ta mig igenom 200 sidor. Jag ska med till bibblan och lämna tillbaka boken rasken och sen låna mig en ny.

På tisdag: då blir det att läsa 4 timmar i den nya boken. Sen kan jag pusta ut för då har jag kommit ikapp med allt jag missat, sen är det bara att köra på efter schemat. . . som jag gjort upp.

åh säger ja, gud vad skönt att bara få skriva ner allt detta, känner mig lite mer lättad nu som om tankarna kring detta försvann, känner mig med trygg för nu o jag skulle bli osäker på nåt som jag skulle göra eller glömma bort nåt så kan jag alltid kunna gå in här och titta igenom allt. . .

Ha en underbar helg allesammans, få se om jag hinner skriva nåt under helgen :)

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0