Denna dag kan sluta precis hur som helst

Hej, om jag känner mig rätt så kommer jag ytterligare en dag skjuta upp pluggandet, känner ingen lust, har ingen direkt ork eller energi till att börja plugga in viktiga delar från engelskan i huvudet.

Jag är bara trött, jag störs av tankar kring allt elände som jag delvis har tagit mig igenom, men tankarna finns där iallafall, på hur dessa tre personer mår, vad dem tänker om en och ens beslut, om dem förstår vad jag menar eller om dem ytterligare igen tar åt sig av det och bara är arg på mig eller på dem själva, jag vet inte, det finns fortfarande många frågetecken efter mitt häftiga och snabba beslut. . .

Jag säger inte att jag ångrar mig för någonstans inom mig mår jag bra av det beslutet jag tagit att lämna en del av mitt livbakom mig och försöka gå vidare på det utan dem, utan press inom vår vänskap då jag tycker att jag inte alls kan säga exakt vad jag tycker, tänker och känner. Det känns skönt, men bara för det bryr jag mig fortfarande om deras åsikt, hur dem mår , vad dem tycker , tänker och känner.

Men som min psykolog sa, stanna där, ta ditt beslut utifrån dig själv och gå vidare. jag försöker tänka på dem orden så fort en tanken om dem oc situtionen dyker upp . . . Men det är hårda ord, hård inställning måste man ha, eftersom detta nytt för mig så är det ibland svårt att förstå sig på dem orden.

Så, ja jag hoppas jag tar mitt finuft i fånga och sätter mig ner och pluggar in dessa delar av engelskan som jag satt upp på min dagslista, dels läsning i 2 timmar.

Men först och främst måste jag äta , lite gröt tänker jag tillaga sen får vi väl se om jag får någon energi av den.

Återkommer senare, förhoppningvis goda nyheter.

Ha det bäst alla där ute, och ni som kan, passa på att vara ute och njuta av kanske den sista sommarvärmen ? hehe, vädret är svårt att förutspå och det går aldrig att lita på. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad kul å höra gumman :)



Ha en underbar dag du men! Kramar

2009-08-25 @ 16:32:52
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0