Bilder från öland :)

Jag har ju redan i förra inlägget (Lördag) berättat om vad vi gjorde på öland så lägger bara upp bilderna jag tog nu :) !

Här kommer dem, ha så trevligt för det endel ;)









Dessa tre bilder tog jag precis när jag vaknat till, kanske syns? yay, visst e jag vacker :P, eller inte! hehe.

Nu kommer det bilder innan och på utsikten när vi är på själv bron :)













Bye, bye fastlandet :)

Hello, hello öland ;) Nu närmar vi oss :)



Framme på öland :), Nu kommer det kort på lite hus, gamla väderkvarnar osv som låg längs vägarna.

Och nu måste jag kila moster kommer, vi ska ner på stan uppdaterar imorn

Mera bilder :)

Alla dessa bilder är början av ölen fram till köpingsviks camping :

Denna bilder (ovan) lägger jag bara upp för jag tyckte den blev så häftig, se nästan målad, skisad ut :)



Jag tog ju på ungefär tio styckna hade som tanke att lägga upp alla olika för allt så inte likadana ut men jag känner att jag inte orkar det just nu, jag kanske lägger upp några vid senare tillfälle, tänkte se om man kunde göra nåt roligt med dem i Photoshop :), och jag valde denna för den blev rätt häftig tyckte jag.









Nu kommer det lite bilder från stranden då jag och pappa tar en liten pous från solandet, vi gick längsstranden åt ett av hållen :)





Den rosa stolen som står lite lägre bort där låg vi och kopplade av, precis vid vattnet :)
Om ni undrar så är den rosa stolen pappas och inte min hehe, tycker det e lite roligt av han väljer just den förgen av alla och för att vara kille eller i hans fall man, e så roligt med för han skyller alltid på att.
-Ja men det finns ju aldrig någon annan fin  färg just när jag ska köpa nåt.





Det va riktigt blåsigt , de va nackdelen, men skönt i mellan åt men under en längre tid frös man nästan.







Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Härliga foton från öland. :)

2009-08-17 @ 14:04:09
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Per

Hej! Hoppas allt är bra med dig. Fina bilder. Fortsätt att fota! Hälsningar från Per-Tuna.

2009-08-17 @ 23:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0