Valborg jihu :)

Men nu e den över, det va evigheter sen jag firade valborg, men idag gjorde jag det, vi hade det jätte mysigt hela kvällen, vi började med grillning i maddes trädgård, men vi åt inne för det va himla kyligt ute, sen busade jag lite med julia, såg lite tv, sen blev det kaffe och fika och sen gick vi ner til deras fotbolls plan och värmde hos vid brasan. . . En kanon kväll ha det varit :)

Och ti dig annso, vi får se till att du får saker och ting gjorda när du kommer nästa gång :)

Hoppas ni alla vänner ha haft en bra valborg ? :)

och nu sitter jag och madde och myser framför tv:en just nu ser vi på sex and city, det blir väl läggdags snart e rätt trött, och imorn hoppas jag det blir varmt så man kan sola och få lite bränna,

Har inte så mkt mer att berätta nu, kram på er alla

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0