Tiisdag

Tjena, idag blev dagen inte som jag riktigt hade tänkt mig, vaknade för nån timme sen, jätte utvilad, det va skönt iallafal, men e lite seg endå, skulle ju nu på förmiddagen, städat hos pappa, sen pluggat, åta lunch och gå en sväng på stan med Emma.

Men nu blev det inget utav det, och städa skulle jag egentligen ine gjort idag heller enligt pappa detva tydligen nästa tiisdag jag hade sagt att jag skulle städa, hm.

men jag ska nu kolla mina pengar och se om det kommit in några från soc, om jag fått pengar ska jag betala alla räkning och sen ringa Emma och se om hon fortfarande vill gå på stan, EFter stan, blir det att äta nåt och sen plugga

Skriver mera sen,

Hej s , svej s

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0