Söndag igen då

Ja nu e det äntligen slut på denna helg, Nu e det inte långt kvar tills nästa vecka börja Jihu. 

Idag va det nästan bestämt att manne skulle komma över dagen, men det blev ändrat han vila vara hemma och fixa klart med vissa saker i lägenheten, e helt förståligt sån e jag med att man vill helst fixa klart med saker man planerat innan man  gör annat.

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag , har i tanken att kanske ta och tvätta det behövs verkligen. och sen ta mig en promenad men inte den vanliga, fick på tuna höra att det börjat blivit så fint i stadsparken och att jag borde gå ditt och fota lite ska ska ta och göra det.

förutom dessa sysselsättningar blir det lugnt det går jue lite serier på tv idag som man kanske ska ta och se på one three hill och Gossip girl

Så ser min dag ut, återkommer nog med lite foton senare om  jag lyckas knäppa några bra.

kram 

Emelie L

   


Kommentarer
Postat av: Manne

Ta lite foto på dig själv också söta, har ju inte fått se dig i helgen ;-)

2009-04-19 @ 15:47:39
Postat av: Ann-Sofie

Blev på jättebra humör efter att du hade ringt mig. :) Före satt jag bara å deppa typ. Tack för att du finns vännen. Snart ses vi igen. KRAM

2009-04-19 @ 17:44:53
Postat av: Anonym

Jag hade inte telefonen brevid mig när du ringde. Var det något speciellt du tänkte?:) kram jenny

2009-04-20 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0