Slutt på denna måndag då .

Hej på er alla, mkt har jag inte att skriva men gör det ändå,

Kvällen slutade väldigt bra , va hos pappa och åt mat, potatis och purjolöks soppa bjöd han på jätte gott va det , men det gick segt ner i magen , han hade haft i lite grädde i soppan och jag e inte alls förtjust med grädde i maten ,

Efter maten satt vi och snackade lite om allt möjligt, sen skjusade han hem mig , när jag kom hem satte ja mig och rökte och pratade lite i tel manne , jessica och alex, sen kom lumpen danne på besök, han hade med sig blommaor ti mig för att det va så längesen vi såg, hehe kul det, men han hade glömt att jag fyllde igår, trodde att det va därför först att det va därför han kom med blommor.

Vi satt sen i soffan och snackade om allt möjligt, när han sen gick gjorde jag videoblogg sen ringde jag manne, och nu sitter jag här, ska strax gå och lägga mig e så trött. det e verkigen härligt att man igen e trött vid denna tid :)

kram och natti på er alla

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Förstod att du skrivit den till oss två. Var jättefin, kunde inte låta bli att gråta, den e ju så sann.



Fyllde du år igår, STORT GRATTIS å KRAAAM till dig vännen! Trodde det var nu i veckan du fyllde, känns så ruttet. Ska fira dig när jag kommer dit.

2009-04-21 @ 02:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0