Slutt på denna dag då-

Halloj alla kära. Vaknade nyss till, och sitter nu och pratar lite på msn och ser på grannfredjen, lite skojigt på gram faktiskt, ibland förstår man inte vad det finns för folk egetligen. hehe

att jag somnade tidigare idag, känns samtidigt lite surt men samtidigt skönt för nu e det kväller och snart kan man gå och lägga sig igen . . .

och denna dag har inte blivit så givande, mer en att jag varit på tuna på möte, efter det va det egentligen tänkt att jag skulle plugga men tankarna tog över dagen idag, har tänkt på allt möjligt, allfrån kläder ti sommaren inredning av lägenhet, körkortet , sommar i allmänt osv os.

Ne nu ska jag fortdätta se på grannfrejden,

natti på allesammans.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0