shit va veckan har sprungit iväg

halloj halloj,

Ja slut på denna vecka snart då, fan va trist, snart helg igen, och manne inget menat att det inte e kul att träffa dig, men helgerna i sig i lite tråkiga, och jag vet man gör vad det blir till eller hur man nu säger.

Men imorn fredag bli nog bra, sabine och robban skulle komma och ev stanna hela kvällen ta med en film osv. bli nog mysigt,

Sen kommer lördagen och då stannar säkert tiden upp , har en så länge inga direkta planer, pratade med jessica nyss och om det inte blir så att hon och hennes tjejgäng grillad så kunde jag , manne christian och jessica kanske grilla, låter trevligt de, sen får vi väl se hur det blir med den saken. . .

En sak jag och manne nu pratat om länge som man kanske skulle se till att det blir av och det e att ta en sväng till vilsta med lite gott fika och kaffe och sätta sig med en filt på brygga och fika och mysa i solen. . . och det skulle ju bli varmt i helgen så det e mkt möjligt att det blir av :)

Det skulle va skit soft, har längtat efter att göra det.

ja och nu ikväll så blir det lugnt, känner att jag e lite frusen och att jag skulle behöva ta en dusch, så efter jag skrivit här så ska jag ta och duscha efter det ska jag springa ner till tvätt studan och skriva i en tid imorn, har ju ny hela vecka snackat om att jag behöver tvätta men det har inte blivit av men imorn ska jag fan ta å gå upp tidigt och fixa det, tvätta alltså.

ska med försöka ta mig tid till att plugga efter jag varit hos psykologen.

oj jag har ju inte berättat om den härliga dagen, strax när jag vaknade kom madde och julia, de ville ta och bjuda mig på lunch istället för en present så vi gick ner till stan käkade lite, sen gickvi till rimansparken till en lek ark sen till stan igen och köpte kaffe sen till stadsparken och på vägen hem gick vi igenom gamla staden, skit kul och trevligt hade vi det :)

Nästa gång det kommer och om det e fint väder bestämde vi att vi skulle ta med picknikkorg filt osv och gå til lstadsparken och sätta oss en hel dag ::)

kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0