Ny vecka, ny kula ? :)

Hej på er allesamman, jaha då va det en ny vecka igen då, usch va tiden går fort , fast det vill jag så jag ska inte klaga :P hehe . . .

Dagen började inte som jag riktigt hade tänkt mig , gick upp senare en jag skulle så och förmiddagen har bara sprungit i väg, skulle ha hunnit plugga under denna förmiddag men det blir nog inte något med det just, nu e med hungrig så jag ska hanlda lite , laga till lite mat sen e det nästan dags att kila iväg tilll tuna, men efter det ska jag sätta mig ner och plugga. ska med träffa jenny nu innan tuna, ska bli kul det va evigheter sen vi sågs :)

Sen ikväll ska jag ev träffa Emma, en som jag lärde känna under vistelsen på båten, hon har flyttat hit till staden , men få se hur pigg jag e efter pluggandet annars så ska vi ses imorn.

mer en så har jag inte att skriva just nu , återkommer när dagen tagit slut,

kram och ha en fortsatt bra dag :)

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0