Nu har jag bestämt mig.

Först vill jag tacka de som hjälpt mig att ta ett rättans beslut.

Dem som hjälpt mig att försöka tänka e klar tecken e du O , alex och sen manne some så förstående och inte bara vänder sig om att gå.

Er insatt har varit, O han kom med att att det e alltid lättare att våra två och han hade rätt i en sak det e inte många man stöter på som bryr sig så mkt som manne nu vissat att han gör. och alex du va mer realistisk, att om han verkligen älskar dig så kommer han vänta tills den rättans tid kommer. och manne du har stannat kvar.

Så beslutet e nu fattat, att vi fortsätter vara 2, men på avstånd, inte lite intensivt träffade, mer tel och msn kontakt, tills många att mina bitar lappats ihop någorlunda.

-----------------------------------------------------------------

Dagens sysselsättning hittil har varit möte på tuna, ett enskilt möte hade jag idag, och det gick bra, va rätt trött och inte så överdrivet fokuserad som jag önskat jag kunnat vara, men vi fick de mesta ifult, till nästa möte fick jag till uppgift att tänka lite över mina nedsättningar, eller vad man nu ska kalla det, alltså om jag tex har svårighet med sömn och att gå upp tidiga mornar, om jag har svårt att vistas bland stor befolkning osv osv.

Dagens fortsatta sysselsättningar, blir att snart ta hand om disken , äta lite gröt smörgås och banan, sen sätta igång att plugga.

Ikväll ska jag se om det finns någon tvätttid.

kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Manne

ok dum kommentar det här men, jag läste först det som att du åt "grötsmörgås" :-) typ att du i brist på pålägg tog gröt på mackan :-S

2009-04-17 @ 09:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0