Nu ere kväller igen.

Heeeeej, så nu har humöret gått upp lite grann, efter jag skrivit förra inlägget, tänkte jag ne nu ska jag mig sjuton på att ta och läsa några sidor för körkortet, och jag satte mig ner bestämt och börjarde plugga in, och inga problem va det, jag plugga duktigt tio sidor sen kan pappa och avbröt mig, han skulle skruva in dem sista skruvarna på de två hyllor jag satt upp, så nu e allt färdigt och klart :)

Efter besöket av han så dog konsetrationen för pluggandet, Men blev sjukt sugen på att sätta mig ner och läsa lite så jag gjorde det istället fram till strax efter 18-taget

Och då magen hungrig så jag stekte lite korv och värmde makaroner, sen satte jag mig ner och såg på sista nyhets snutten och åt min mat, efter det blev det att ta en ducsh, så skönt så, har inte ducshat nu sen i lördags , så det behövdes verkligen, varför jag inte duschat e för jag dels inte gjort så mkt mer en varit hemma, så det har inte känts lönt att göra det, och sen får jag mina tryck att inte vilja duscha , orken till de finns ofta inte.

och efter jag duschat tog jag och diskade upp lite och nu sitter jag här och funderar på att ta och läsa lte till sen ska jag ringa manne och babbla ett tag, och sen sist men inte mins ska jag slå på tv:en och så på andra evenyn :) yaaaay , mitt favo program.

Ha en mysig kväll allesammans :)

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0