Nu e det helg igen då.

hallllllloj på er alla !

Nu e det helg igen då, och veckan har bara sprungit förbi mig, men denna fredag ser jag faktiskt fram emot helgen lite , jag känner mig lite mer avslappnad efter vägen och psykologen, känner att jag äntligen fått pratat ut tillräckligt om det som tygnt ner mig lite.

Så det ska faktiskt bli skoj med helg.

och det ska bli kul att träffa manne, sabine, robban, alex jenny och hennes gäng ikväll, känner att jag idag kommer kunna slappna av och njuta att komma utanför min dörr och träffa alla möjliga, känner mig för tillfälle ganska rensad på tankar, stress, osv.

känner mig så rensad så jag kommer heller inte på nåt att skriva om, kan ta lite kort vad jag har gjort idag, och det e de vanliga som jag brukar göra på fredagar , ta antabus, vägen psykologen sen tvättar jag med idag, sen ringde alex och överaska mig med ett besök va jätte kul att hon kom förbi efter jag varit hos psykologen, hon hade även en present med sig, jag fick ett linne, kofta, smink, ansiskmask och harinpackning så i helgen ska man lyxa till det lite, tror jag ska ta och fixa fötterna i samma veva :)

jag och ikväll blir det av att gå till djurgården och sitta och softa med alex, jenny och hennes gäng, manne, sabine och robban ev jessica , ska bli jätte kul och innan ska jag och manne käka pizza längtar jag e så hungrig.

det va allt för idag, skriver mer i helgen .

kram och ha en riktigt bra helg med er alla.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0