Mkt att göra ?

Njae, det kan man inte påstå, sov länge fram till 11 någon gång, Han som ger mig antabus ringde då och väckte mig, försov mig idag med, Vad e det med mig ? Sover och sover och sover, jag tröttnar aldrig på det, och jag blir heller inge piggare, de posetiva under denna period e att jag iallafall går och lägger mig hyfsat varje dag, kanske inte den tid jag önskar men inte långt ifrån, men denna vecka och framåt ska jag ta och genomföra förslaget som helge på vägen kom med, och det va att under en tre veckors period lägga mig 22,00 varje dag, för att vänja kroppen att lägga dig den tiden, ska nu från och med idag försöka göra det. . . och sen naturligvis då inte sova nåt på dagen, och sen med gå upp senast 10.00

Det e min lilla planering 3 veckor framåt, måste nu verkligen ge det ett försök för det e sömnen som nu fattas för att jag ska få en någorlunda fungerande vardag. Så nu gäller det att fixa detta. Sen e jag e princip klar med "behandlingen" Och efter detta gäller det nu bara att hålla sig till vissa saker för att få ett par fridfulla år framöver och mer där till.

De jag gjort idag e :

*Gått upp , druckit kaffe, tagit en cigg.

*Diskat & städat upp

*Ringt mamma och planerat lite över påsk med henne, ska ev åka på söndag och äta middag.

* Ringt helge på vägen, beställt en ny tid.

*Tagit antabus och beställt en ny tid med psykologen.

*Gått till körskolan och tagit syntest och frågat om halkbanan om den fortfarande gäller för mig.

*Och nu till sisst e jag hemma och vet inte vad jag ska göra, planera nåt och äta vore en idé för magen börjar kurra nu.

*Senare ikväll kommer pappa och vi ska sätta upp ett par hyllor över laptopbrdet, sen e den lilla hörnan klar, ska ta några foton  med så ni kan se hur det blev :)

Sen ere kväller och det blr förmodligen att inte göra nåt, häcka framför tv:en och sen sova tidigt.

kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0