Jag har så fina vänner som tror på mig :)

Det känns skönt , det känns så skönt att få alla ann-sofies kommentarer dem peppar mig verkligen när man känner sig på botten igen.

Och manne skrev också en lång kommentare, känns skönt att ha hans stöd med , fast jag känner att jag svikit han till 100.

Ja idag vaknade jag av mig själv tidigt, eller tidigt och tidigt , tidigt för mig iallafall, 10.15 har sovit hela 10 timmar, utvilad e man nu garanterat men huvudvärken som jag fick igår sitter kvar lite grann. . .

Ja idag är det en varm och skön dag, jag har inga direkta planer nu på dagen, sitter mest och väntar på att tiden ska gå och att klockan ska bli 17, för då ska jag åka till katrineholm till syster madde , ska spendera hela helgen där , ska bli jätte kul : ) och ikväll ska vi grilla Muuuuums ,

Och nu på dan har jag och sabine pratat om att gå till stadsparken och sitta där och njuta av det fina väder , hoppas det blir av , skulle jue kunna gå ditt själv , men det känns inte lika kul och sen vet jag att om jag skulle ta mig en filt och bok och gå ner ditt så skulle jag lagom när jag kommit ditt och satt mig en stund vända på klacken.

Blir så rastlös fort, speciellt när jag planerar nåt att göra själv så som sådana saker. Önskar så att annso hade vait här då blir nästa allt vi planerat gjort, dels e det så himla roligt att umgås med henne för hon e lika galen som mig hehe :)

Ja helgen blir nog lugn och skön, hoppas vädret håller i sig hela helgen så man kan sitta i systers trädgård och få en fin solbränna :) ;)

skriver mer när jag kommer hem.

kram på er alla och ha en riktigt bra helg, och festa inte allt för mkt.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hehe. När jag är där får du mycket gjort, men inte jag. Gulligt av dig att skriva så, saknar dig. :)



Jag låg med jätteont i hjärtat/eller nån muskel å kunde inte röra mig, när du skrev MSN till mig. Vet inte vad jag fick för fel.



Ville bara önska dig en TREVLIG VALBORG! :) Kram

2009-04-30 @ 20:57:11
Postat av: Rickard

Klart vi tror på dej!!! Du är grym när du bara vill damen!! kram!

2009-04-30 @ 21:21:19
Postat av: jess

du glömde en vän ju :( Har du inte läst mitt inlägg som jag skrev på din födelsedag till dig?

2009-05-01 @ 14:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0