Innesittadag

hej på er allesamman, ja idag orkar jag inte göra nåt speciellt, har suttit inne hela dagen, rökt en massa och pratat i tel.

Nyss satt jag med och raderade alla tusentals mail jag som jag samlat ihop med sen i höstas inga märkvärdiga va det heller bara en massa reklam så det gick rätt fort, radera massa sen skoltiden med, uppgifter som man skickade till mail osv osv. Sen känns att ha rensat bort allt iallafall. . .

Har med nu i min ensamhet samlat mig lite och e lite sugen på att ta och planera upp sommaren lite, så jag har gjort det själv nu en så länge hoppas jag sen hittar någon att ta med på alla "projekt"

Blev insprierad av jenny när jag satt med henne i tel, hon skulle nu på onsdag åka på kryssning med ett gäng och det lät jätte härigt, drömde mig bort några minuter och tänkte fi fan va härligt det vore, sitta på däck i stekande sol m m m .

och sen vet jag jue att jag inte ska drick men tanken med att ha en öl ihanden kunde jag inte undgå, Så jag ska fråga min syster om vi ska ta en kryssningstur i sommar när hon har semster Hoppas , Hoppas :)

Sen kunde jag heller inte undgå att drömma mit bort utomlands, så jag ska fråga om ev martina och ja skulle kunna skrapa ihop lte pengar till nån billig utlandsresa till sen sommaren.

ja mkt drömmar, sen kände jag hur mkt jag nu vill börja jobba, och hm-lager står nu först på listan som ett tänkbart jobb. och dem på tuna sa att det e svårt att få en jobbträningsplats på lager osv.

Så jag känner att ne nu ska jag fan ta och söka ditt , får jag inte jobbet så fortsätter jag på tuna och tar de dem har att erbjuda. . .

Resten av kvällen blir lugn ska nu ta mig nåt att äta sen tänkte jag ta och plugga om dem i lägenheten nån gång kan sluta väsnas (dem håler på att renoverar) annars blir det tv och serier, one three hill och gossip gilr kommer jue på tv idag :)

kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0