Hej på er alla, Sovdag hela dan :(

Ja, ångest idag efter jag ställt mig i duschen, Kände bara ur energin försvann och ville bara hem, Väldigt trist, för jag hade verkliegn velat träffa martina, jag vet att man många ggr får ångest att man istället ska gå emot den, men jag vet även då hur det skulle blivit, mkt tysta stunder och negativ till allt, vilket inte e  så kul kanske när man ska träffa en vän man inte sett på ett år, så vill gärna spara mig till den dag jag verkligen känner och e motiverad till att göra nåt utav träffen. . .

Detta va givietvis inte lätt att lägga fram på bästa sätt, och sur  blev hon nog allt, men det e ju förstårligt. . . .

Sen gick tågen heller inte hem som dem skulle, de va tydligen avstängt mellan s-tälje och e.tuna så de va ändå rätt bra med för annars hade jag nog inte upptäckt de för imorn, Så jag e iallaflal kvar här i Gnesta tills imorn, Pappa kommer och hämtar mig sen följer ev Manne hem till mig, han går nog troligtvis till kristian och jessica på besök medsns jag e på kör kursen med pappa sen blir det nog lugnt resten av dagen, kanske in promenix runt vilsta det skulle vara mysigt, ta med lite kaffe och nån bulle :) Och sitta på den lilla och ändå bryggan vi har i vilsta :)

Resten av kvällen blir mys med manne , Skönt :)

Kram på e ralla

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Manne

Vi får ta den där promenixen runt vilsta nån dag nu i påsk om vi har tid, ta med lite picknickfika o så ;-)

2009-04-06 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0