God morgon, Livet e underbart skönt just nu :) Jag bara njuter!

hej  på er alla.

Sitter nu hemma hos manne i Gnesta och har nyss vaknat till liv, blev rätt sent igår, få se sen om jag orkar plugga nåt idag, skulle behövas, men e så seg i huvudet, fast jag sovit iallafall åtta timmar

Men kommer inte på nåt annat en att plugga, kan jue inte bara sitta och glo hela dagen. hm ja, ne, fast har lite ångest att det inte blev av att gå till vägen, det va sjukt länge sen jag gick ditt, hoppas han nu inte e sur , för jag vecka efter vecka ställt in.

Psykologen gick jag iallafall till förra fredagen så det e inte så himlans farligt om jag missar att gå ditt idag, men gud så skönt det va att bara dra iväg igår, man kände sig riktigt fri  för en stund, Måt iallafall 10 ggr bättre en igår , fan förstår inte va riktigt riktigt rastlös igår, men orkade inte göra nåt eller ingenting död för lilla mig, ville bara dra från e.tuna

Känner mer och mer för att flytta till sthlm, jag skulle nog trivas bättre där. sen vill jag så gärna bygga upp vänskapen mellan martina och mig igen har saknat henne så, Tänker på henne mkt, och vill ofta dra iväg till henne men så ere de här mig pengar det finns inte mkt över när man inhandlat mat, betalat räkningar, och lagt undan en slant till simmning , cigg och lite till möbler...

Men imorn sker det, då får jag träffa min älskade vän martina och vi kommer nog få det riktigt kul, vi ska på hero city och käka mat, och gå på bio :) längtar så tills imorn, men med till ikväll , manne e jue på jobb nu, längtar efter att få mysa till det med han, med film och god mat :)

M va jag för tillfälle trivs att vara borta från e.tuna, känns så ja, att man har inget annat att tänka på en att unna sig lite lugn och ro här, inge städ eller disk som väntar på en, inge besök från någon, inga måsten med att gå nånstans, bara få sitta här på balkongen och njuta av solen och värmen och tystnaden, sjuk skönt

Ne nu ska jag sluta tjata om hur skönt allt i livet nu känns, hehe, Jag tror ni förståt de nu hehe

Kram på er alla

Emelie L

Kommentarer
Postat av: alex

Blir så otroligt glad för din skull, att du hitta något att se fram emot, ett miljöbyte är aldrig fel. =)

2009-04-03 @ 21:48:44
URL: http://alexiunderlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0