Givande dag blev det iallafall

Hej på er alla igen, fast det bara blivit en innesittadag idag så har dagen varit ganska givande iallafall, har samlat tankarna och känner mig lugn och sansad, har ju nu länge längtat till att få komma ut och arbeta så jag sökte till hm lagret idag, fast det fanns inga lediga tjänster med dem skrev att sök ändå så har vi dig i vårat data system, så jag skickade iväg cv, personligt brev osv.

Så nu har man gjort det och jag pratade med om kryssning med syrran och hon va på, så nu har man något att se fram emot med :)

Ny vecka imorn då, ska bli skönt ch spännande, ska plugga, gå på de vanliga mötena och ta antabus, sen på torsdag kvällen ska jag ti madde och vara där hela helgen :)

Ne nu e det dags för lite te, cigg och sen sova :), Det e ju en ny dag imorn med.

kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jättebra att du skicka in ansökan dit. :) Du har ju funderat på det länge. Får hoppas de dyker upp lediga tjänster snart. :)

2009-04-26 @ 23:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0