E veckan slut redan ? ÖH ne !

tisdag, och det känns som bara veckan försvinner, men hallå det e ju bara tisdag, veckan e inte ens slut och ändå säger man gud va veckan har gått fort, tänkte på det efter jag sagt de till mormor fast hon tyckte desamma så jag e inte ensam om det, 

Vet inte varför jag tycker de kanske för jag har fullbokat denna vecka a äh skitsamma hehe, bara en tanke varför jag sa nåt sånt, (varför veckan gått så fort när det en så länge bara e tisdag)

Jaha ! m ja denna dag har varit si så där, gick upp sent sa knappt hej då till annso, visserligen va klockan halv 5 eller nåt när hon väckte mig och frågade om jag skulle med henne till tåget, va tok trött så det gjorde jag inte men fan kunde iallafall rest mig och gett henne en kram och ett riktigt hej då liksom, kommer jue inte få se henne på ett tag nu :( men samtidigt  lite skönt behöver lite tid för mig själv, och mina problem, känns inge bra att säga så, för som jag alltid e och som jag alltid kommer vara så kommer jag alltid vara mån om andra. . . det kommer jag aldrig sluta med att vara det går bara inte, Det e jag och det e inget jag kan ändra på, Det jag kan ändra på e att försöka hitta en balans mellan att ta hand om mig och andra, det kan jag ändra på och ska ge det ett försök sen när jag hittat mig själv, men fram tills dess kommer jag vara lite frånvarande, :/ !

Idag hade jag med tänkt ringa lerina men har inte kommit ditt, det tar emot när jag sätter mig ner och ska ringa, okey denna dag kom det faktsikt lite saker emellan som jag gjorde att det inte fanns så mkt tid över, ska ge det ett försök imorn, Måste iallafall ringa även om jag inte just nu kanske känner för att ta ett jobb, en vän igår peppade mig lite att iallafall ringa och säga att jag "lever" hehe okey kanske inte ordagrant så mer att ringa och berätta att man fortfarande e intresserad när det faller in tid & ork osv osv osv liksom förklara sitution ja jo ni fattar hehe 


Annars idag har jag följt med en vän för att ta medcin , sen har jag påbörjat en ny bok yeej hehe den e väldigt bra och intressant så det blir nog en hel del läsning ville knappt sluta läsa när mormor ringde innan de skulle hämta upp mig, vi skulle ti sabine min syster och fira henne , hon fyllde 17 idag :) grattis igen ti dig . . . stora tjejen, fan tiden bara rinner iväg kan inte fatta att hon e så gammal redan. 

Där blev vi kvar ett bra tag, trevligt och roligt hade vi. sen när jag kom hem blev det lite tv och such och nåt att äta. 

M ja imorn ska jag försöka gå upp tidigt och springa, håll tummarna att jag orkar upp hehe , :) 

Natti Natti. . . 

//Emmsan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0