Måndag,

Hej ja jag har egetligen ingen som helst lust att skriva nåt men tänkte att börjar jag så kanske de kommer fram ett och annat.

Kan ju börja med att berätta att det e andra veckan i rad nu som jag e utan alkohol helt, inte en ända droppe och inte en enda utekväll, kanske inte e nåt att skryta med för hur fan kul ere det, inge kul alls, så jag råder försök alltid hålla en viss balans med alkoholintaget, så ni slipper gå igenom allt det jag fått gått igenom, (svek, förlora jobb, förlora eventuella viktiga männikskor runt om dig, förlora kontrollen över dig själv, gå under helt totalt. försöka komma upp o ch ge revansch, eller nåt osv osv, finns hur många nackdelar som helst med att inte försöka tänka på hur mkt man egentligen dricker, det e en drog och ett missbruk som bör uppmärksammas mer . . .

Helgen har annars varit okey , det har inte hänt nå speciellt, det har i princip varit många tankar kring ett svårt beslut som jag varit tvungen att fatta, och fattade mig ett beslut idag och förhoppningsvis blir det nu framöver lugna tider, gällande den saken.

Kram

//Emmsan

Kommentarer
Postat av: jessie

Bra jobbat tjejen :) Helt otroligt bra..kram från ditt största fan. Håller tummarna för dig

2008-09-30 @ 11:03:25
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0