Åka hem då !

Hallå där alla !

Onsdag idag då, och snart ska man sätta sig på tåget å åka hem, lite trist faktiskt, vad ska man hem och göra. Ja , jag ska nog ta och börja köra på den planeringen jag satt upp, önska mig lycka till och hål tummarna för att det inte inträffar nåt som gör att man inte orkar nåt!

När jag kommer hem händer nog inget speciellt, ska nog packa upp sätta upp en tvätttid hoppas det finns någon imorn :) Sen snart bär det av ti tyskland. på Lördag :) Yeah, ska bli skit kul !

Sen tjejer kommer jag hem med sprit :P hehe yeah ! ne jo men lite köper jag nog med hem. . . Då alex får vi ta en kväll :D 


//Emmsan  


Kommentarer
Postat av: jessie

Hoppas du haft det bra där borta :)

2008-09-03 @ 20:56:26
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0