Yaaay, äntligen har man öppnat körboken

Hallu där ! Här är allt noggorlunda bra, e lite seg och trött idag, jävla väder, man bli verkligen hänig av de trista vädret, men det va inte helt och hållet vädrets fel, blev med lite för lite sömn i natt, 

Men jag kom upp i tid, gick och tog min antabus, och tog fram förslaget om att minska medicin intaget, till en dag i veckan, med motevering att jag känner att jag kanske inte helt har kontroll en, speciellt inte de där veckodrickandet, då jag dricker för att lugna nerverna om nåt gått fel, Men att jag då tar min medicin måndagar så jag inte KAN dricka under veckan,  sen blir det upp till bevis om jag kan motstå helgerna, vill ändra till en dag i veckan, för jag vill kunna gå upp till nåstanivå och se vad jag klarar och inte, nu har jag kommit så pass långt på vägen att det vore dags att ta lite egna beslut, För mitt tillfälliga beslut nu e ju att jag inte KAN inte utan att jag inte vill, och det vill jag ändra på, och sen tror jag med att suget kanske blir något starkare om man inte FÅR dricka, eller inte KAN, men a inget beslut om detta har blivit av
måste prata med doktorn först om troligvis tror jag att de går med på de !

Efter antabus gick jag en liten omväg hem till alex, dels för att både ta en promenad och sen för att hälsa på alex lite, vi tog en kopp kaffe och cigg, blev inte kvar så länge, efetr besöket där gick jag hem, duscha, åt osv, såg på våra bästa år och sen la mig mig och somnade.

Sen gick jag upp och läste igenom några de jag ska plugga på ! Och sen i boken vägvisaren, e en bok som stegvis ger tips på ett bra körsätt,

OCh kvällen blir lugn, det blir förmodligen lite tv, med rostat och tee.

Kram

//Emsie

Kommentarer
Postat av: Alex.

Jag stöttar dig oavsätt vad folk säger! kramis.

2008-10-21 @ 13:53:40
Postat av: Linnea

Hej!

Har läst din blogg och den är väldigt intressant. Fortsätt kämpa för din egen skull men ockspå för alla runt omkring dig! Kolla gärna min blogg.



/ Linnea

2008-10-24 @ 18:55:27
URL: http://linneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0