yaaaay. jobbintervju på torsdag

Hallu där ! japp ska på arbetsintervju på torsdag hos skogaholm :) yay ! ska bli skitkul, ser framemot de jätte mkt !

Och fort gick det med , skickade in min ansökan i fredags, både till hm lageret och skogaholm, fick svar på båda, idag, från hm, att de skötte sin rekrytering via deras hemsida så det va ju inte heller ett nej tack, känns skönt att iallafal fått bekräätat  att man fortfarande e "intressant". Får lägga upp mina uppgifter där sen om intervjun går dåligt och jag inte får nåt jobb.
 
Bra att man e bra på att skriva iallafall, de e ju det de hänger på att få till ett bra cv, och personligt brev för att väcka intresse.

Och nervös e man heller inte så mkt faktiskt, kommer väl kanske imorn nervositeten, men känner mig väldigt redo iallafall har med snappat upp lite små information om företaget osv. och det e ju med ett litet plus att kunna lite om företaget man söker till, och sen vet jag med på ett ungefär hur jag ska föra samtalet om mig.

Ja, dagen har varit bra, har inte gjort så mkt, mest suttit vid datorn och pysslat, och nu börjar en jävla ideot ringa och skriva mess, vill inte ha nåt med han och göra men har verkar fatta trögt och har  tydligen blivit rånad i sitt hem och verkar nu tro att jag ska bry mig han uttnyttja fan alla lägen.

Känns dumt att skratta åt det hehe, men fan nu får han smaka på sin egna medicin, så mkt ont han har gjort mot andra, det e fan inte mer en rätt att han nu får sitta i sin egna skit. . . som han kastat på andra.

Kvällen blir väl lugn förhoppningsvis.

Natti & kram

//Emsie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0