Onsdag !

E så trött på allt, mamma håller på en viss idiot håller på att ringer hela tiden hur svårt ska de vara att fatta att jag inte vill ha nåt med dig och göra.

Detta har med lett ti sömnlösa nätter, huvudvärk, förvirring, mardrömmar, magvärk, och min motivation till att gå vidare har sjunkit så in i helvete mkt, vill mer en nåt annat att bara ta ett glas vin eller ett glas vin en flaska eller två slutar det väl med om jag "bara" ska ta ett glas vin. Det har alltid varit mitt sätt att fly på, men på de viset kan jag ju inte hålla på med hela mitt liv,  Ne det e det slut med, ska försöka leva kvar i nuet och alla motgångar som jag vecka efter vecka får traggla mig igenom fan tiden går bara åt att komma över motgångar de e lite de som gör att ork och lusten med att komma upp ur graven och försöka sikta mot stjärnorna försvinner.

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli så svag, det minsta lilla kan hända och sen känner jag mig körd, förstår inte alls. . .

Ja och nu e det onsdag jag har inte gjort så mkt, har bara legat och sovit bort tiden har inte orkar med nå annat, men idag har jag iallafall varit ute och gått , tagit min antabus , diskat och snart ska jag ner på stan och träffa jessica, vi ska titta runt lite bland annat på skor. Sen har jag inte några direkta planer.


Tjing Tjing

// Emmsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0