Natten tog kål på mig!

Heheh, ja, jag vet inte vad jag ska säga om denna dag, vaknade med världens huvudvärk och ingen ork alls till nåt.

Jag vettefan vad jag har hållit på i natt, men va fan helt slut när jag vaknade kändes inte direkt som jag haft någon skönhets sömn direkt.

Men den lilla glimt av solen som man fick genom gardinerna lockade mig upp, så jag draskade upp och tänkte sätta på kaffe men fan ne hade ju inge hemma, andra dagen nu som jag e utan mitt morgonkaffe. och apro på de så glömde jag idag med att köpa hem lite attans. jaha då blir man utan de imorn med då :( för inte fan orkar jag ta på mig och gå ut och  köpa hem lite kaffe nu. inte för att det e så långt men men. . . Har ju nyss tagit mig en lång fram dusch och satte på mig myskläder och slagit mig till ro här fram den dumma burken (datan) tro säker alla fattar men man vet ju aldrig kanske finns någon där ute som inte förstår va man menar med burken.

Ja och intervjuen gick bra hoppas jag om inte annat så va det den snabbaste intervjuen jag varit på nånsin, fan 5 min typ, så de känns ju som att de typ nja henne gillar jag inte. . . men men de skulle höra av sig sen nästa vecka efter några andra tre hade varit där.

Efter det gick jag ti mormor ochsatt där och babblade skit eller snarare lyssnade på skit, hon har ta me fan alltid nått att svallra om, sen va madde min store syrra där med, med julia min syster dotter.

Va där nån timme sen gick jag vidare ti alex och drack kaffe rökte cigg och snackade en massa skit, trevligt trevligt.

Och nu e jag hemma och e så trött. blev en del att sysselsätta sig med fast jag bara hade tänkt varit hemma och tagit de lugnt.

Och fick nu med en hög med böcker och psykologi som jag tänkte börja dragla med igenom. ska nog ta denna helg till att bara lägga sig i sängen och läsa.

Kvällen blir lugn , tv rostat bröd och te. hehe somvanligt.

Kram

//Emsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0